Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Kasut Sekolah Ketiga untuk Tahun 2022

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jumaat cutikan, Sha bawa Amani beli kasut sekolah baru.. Kasut yang beli sebelum ini dah koyak rabak.. Koyaknya dah lama tapi baru mak perasan.. Kalau mak tak perasan, memang dia diam je lah.. Risau agaknya sebab baru je beli kasut tu.. Tapi nak bawa macam mana kan.. Tak tahan..

Tahun ini je dah 3 kali beli.. Januari, Julai dan yang terkini November.. Memang rezeki kasut tak berapa elok.. Mungkin stok lama.. Harapnya yang baru ini okaylah.. Bertahan lama sikit..

RM59.99 (Saiz 8) - Jenama Bata..
Ini je yang ada saiz dia..

Post a Comment for "Kasut Sekolah Ketiga untuk Tahun 2022"